Web Development

11 Απαραίτητα Χαρακτηριστικά που ΠΡΕΠΕΙ να έχετε στην ιστοσελίδα σας

By Δεκέμβριος 1, 2020Δεκέμβριος 22nd, 2020No Comments
aparaitita xaraktiristika gia thn istoselida sas novatempus

Ήρθε η ώρα ! Ο ιστότοπός σας, που χτίστηκε πριν από χρόνια σε μια ξεπερασμένη πλατφόρμα, δείχνει την ηλικία του. Ντρέπεστε να στέλνετε πελάτες εκεί, έχει ξεπερασμένες πληροφορίες και κανείς δεν μπορεί να τις βρει στο Google. Επιπλέον, χρειάζονται δύο εβδομάδες στον προγραμματιστή ιστού για την ενημέρωσή του, επειδή μόνο η σκέψη της εργασίας τους τους καθιστά δύσκολους.

Ήρθε η ώρα να ενημερώσετε τον ιστότοπό σας. Πάρε μια βαθιά ανάσα. Μπορείτε να το ξεπεράσετε. Αλλά καθώς αναλαμβάνετε αυτό το νέο έργο, υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες που ΠΡΕΠΕΙ να έχετε για να κάνετε τον ιστότοπό σας φιλικό προς τον χρήστη και το SEO Σε τελική ανάλυση, αυτή είναι μια επένδυση στην επιχείρησή σας και είναι καλύτερο να το κάνετε σωστό την πρώτη φορά.

11 Χαρακτηριστικά ιστότοπου που ΠΡΕΠΕΙ να έχετε

Ο σχεδιασμός ενός νέου σχεδιασμού ιστότοπου για την επιχείρησή σας μπορεί να είναι τρομακτικός. Δεν υπάρχει μια λύση για όλα τα μεγέθη, αλλά υπάρχουν μερικές βασικές λειτουργίες και τομείς περιεχομένου που πρέπει να συμπεριλάβετε για να το κάνετε ένα αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ.

1.    Στοιχεία επικοινωνίας παντού

 

Αυτό φαίνεται απλό, αλλά πολλές εταιρείες το λείπουν. Συμπεριλάβετε τον αριθμό τηλεφώνου που θέλετε να καλούν οι άνθρωποι για έρευνες πωλήσεων, κατά προτίμηση στο επάνω μέρος κάθε σελίδας. Συμπεριλάβετε επίσης ένα κλικ “email μας!” CTA που είτε ανοίγει ένα πρόγραμμα-πελάτη email ή συνδέει με τη φόρμα επικοινωνίας σας. Μιλώντας για φόρμες, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε εύχρηστα έντυπα επικοινωνίας και ερωτήσεων σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας. Δεν θέλετε να κάνετε τους επισκέπτες να δουλέψουν για να επικοινωνήσουν μαζί σας.

 

2.    Ένα ιστολόγιο Blog

 

Όλο το ψηφιακό, κοινωνικό και άλλο διαδικτυακό μάρκετινγκ απαιτεί ποιοτικό περιεχόμενο. Επομένως, εάν σκέφτεστε οποιαδήποτε διαδικτυακή προσπάθεια μάρκετινγκ, θα πρέπει να ξεκινήσετε με ένα ιστολόγιο. Για να λάβετε το μέγιστο όφελος SEO, το ιστολόγιό σας θα πρέπει να αναφέρεται στον τομέα σας (κάτι σαν www.yourcompany / blog) αντί για εκτός ιστότοπου μέσω μιας υπηρεσίας όπως το Blogger.com. Ένα ιστολόγιο μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας με πολλούς τρόπους που μπορεί να είστε τρελοί εάν δεν σκέφτεστε ένα ιστολόγιο για την επιχείρησή σας.

 

 

Τα οφέλη περιλαμβάνουν:

  • Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
  • Κανάλι επικοινωνίας για την εταιρεία σας που παράγει περιεχόμενο με δυνατότητα κοινής χρήσης σε κοινωνικούς ιστότοπους όπως το Facebook και το Twitter
  • Ένας τρόπος να καθιερώσετε την εταιρεία σας ως ειδικός στον κλάδο σας και να συνδεθείτε με τους πελάτες σας.

 

3.    Κριτικές & Μελέτες Περιπτώσεων Testimonials & Case Studies

 

Οι πιθανοί πελάτες πρέπει να σας εμπιστεύονται πριν επιλέξετε να συνεργαστούν μαζί σας. Σύμφωνα με ένα WebDAM Solutions, οι μαρτυρίες πελατών έχουν την υψηλότερη βαθμολογία αποτελεσματικότητας για το μάρκετινγκ περιεχομένου στο 89%.

Χρησιμοποιήστε τον ιστότοπό σας για να δημιουργήσετε την αξιοπιστία σας κοινοποιώντας την εμπειρία σας και το επιτυχημένο ιστορικό σας με πελάτες και πελάτες. Συχνά, μια σελίδα μαρτυριών είναι μια από τις σελίδες με τις περισσότερες επισκέψεις σε ιστότοπους που δημιουργούμε για τους πελάτες μας. Όταν λάβετε μαρτυρίες, ζητήστε άδεια από τους πελάτες σας να χρησιμοποιήσουν τα πραγματικά ονόματά τους. Οι πραγματικές εγκρίσεις από αναγνωρίσιμες επιχειρήσεις και οργανισμούς σημαίνουν πολύ περισσότερα από μια ανώνυμη μαρτυρία.

Εάν παρέχετε μελέτες περιπτώσεων στον ιστότοπό σας, δημιουργήστε μια συνεπή, περιεκτική μορφή για να εξηγήσετε ποιο πρόβλημα έλυσε η εταιρεία σας και ποια διαδικασία περάσατε για να φτάσετε εκεί. Οι πιθανοί πελάτες επιθυμούν να δουν πραγματικά παραδείγματα της δουλειάς σας και οι περιπτωσιολογικές μελέτες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε τι έχετε κάνει καλά.

 

 

4.    Στρατηγική SEO

 

Οι πελάτες που γνωρίζουν το όνομά σας μπορούν να βρουν τον ιστότοπό σας, αλλά τι γίνεται με άτομα που δεν το κάνουν; Η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας με σχετικές λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν με την πρόθεση ενός ερευνητή είναι VITAL για επισκεψιμότητα ιστότοπων και δημιουργία δυνητικών πελατών. Όλα αυτά αποτελούν μέρος μιας έξυπνης στρατηγικής SEO βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης.

Για να βοηθήσετε στη στρατηγική SEO, υπάρχουν μερικές βέλτιστες πρακτικές που μπορείτε να εφαρμόσετε κατά τη δημιουργία νέων σελίδων.

  • Γράψτε τους τίτλους και τις μετα-περιγραφές σας με γνώμονα το SEO, φροντίζοντας να χρησιμοποιείτε και τις δύο σχετικές λέξεις-κλειδιά.
  • Διατηρήστε τη δομή διευθύνσεων URL σας περιεκτική, εύκολη στην παρακολούθηση και ενσωματώστε λέξεις-κλειδιά

Φυσικά, πρέπει να συμπεριλάβετε το όνομα της εταιρείας σας στον ιστότοπό σας και στα μεταδεδομένα, αλλά το όνομα της εταιρείας σας βρίσκεται στον ιστότοπό σας τόσο πολύ που πιθανότατα δεν μπορείτε να βοηθήσετε, αλλά μπορείτε να το βρείτε στο Google για αυτό. Αντ ‘αυτού, εστιάστε σε γενικούς όρους που αναζητούν πελάτες που ενδέχεται να μην γνωρίζουν την επιχείρησή σας.

 

5. Γεωγραφικές πληροφορίες

 

Οι περισσότερες επιχειρήσεις με τοποθεσίες από τούβλα βασίζονται σε πελάτες εντός μιας συγκεκριμένης γεωγραφικής περιοχής. Ευτυχώς, όταν οι περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, περιλαμβάνουν μια τοποθεσία. Η συμπερίληψη των πληροφοριών τοποθεσίας σας θα βοηθήσει τη στρατηγική SEO σας να επιτύχει και να βοηθήσει άτομα που δεν είναι εξοικειωμένα με την περιοχή σας να βρουν την επιχείρησή σας.

Για παράδειγμα, εάν χρειάζεστε υδραυλικό, μπορείτε να αναζητήσετε “υδραυλικός στο Πόρτσμουθ, NH.” Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να χρησιμοποιήσετε την τοποθεσία σας σε τίτλους σελίδων και άλλα μεταδεδομένα, καθώς και στο κείμενο που εμφανίζεται στον ιστότοπό σας. Εάν έχετε δύο ή τρεις κύριες πόλεις που εξυπηρετείτε, θα πρέπει να σκεφτείτε να δημιουργήσετε σελίδες προορισμού στον ιστότοπό σας για κάθε τοποθεσία.

 

 

 

6. Ζωντανή συνομιλία Live Chat

 

Πολλοί άνθρωποι είναι λίγο τεμπέλης – δεν θέλουν να αφιερώσουν χρόνο για να στριφογυρίσουν έναν ιστότοπο ή μια σελίδα FAQ αναζητώντας τις πληροφορίες που χρειάζονται. Για να συναντήσετε πελάτες όπου βρίσκονται και να παράσχετε τα άμεσα σχόλια που χρειάζονται, εγκαταστήστε μια επιλογή ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας.

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει κάνει αυτή τη λειτουργικότητα πολύ πιο εφικτή για εταιρείες όλων των μεγεθών. Στην πραγματικότητα, πολλές εταιρείες προσφέρουν ζωντανή συνομιλία ως απλή προσθήκη για την πλατφόρμα CMS.

Η ζωντανή συνομιλία είναι εξαιρετικά επωφελής. Η Kissmetrics δημιούργησε μια αναφορά που υπογράμμισε το ανεκμετάλλευτο δυναμικό της ζωντανής συνομιλίας και γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να την προσθέσουν στους ιστότοπούς τους.

  • Το 44% των διαδικτυακών καταναλωτών δηλώνουν ότι οι ερωτήσεις που απαντήθηκαν από ένα ζωντανό άτομο ενώ στη μέση μιας διαδικτυακής αγοράς είναι μια από τις πιο σημαντικές δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει ένας ιστότοπος.
  • Το 63% είπε ότι είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν σε έναν ιστότοπο που προσφέρει ζωντανή συνομιλία.
  • Το 38% είπε ότι είχαν πραγματοποιήσει την αγορά τους λόγω της ίδιας της συνομιλίας.
  • Το 62% ανέφερε ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσει ξανά από τον ιστότοπο.

 

7. Εικόνες / βίντεο της ομάδας και της εργασίας σας

 

Στους πελάτες αρέσουν οι εικόνες. Και τους αρέσει να βλέπουν ότι γνωρίζετε τι κάνετε. Εάν η εταιρεία σας παρέχει μια υπηρεσία όπως σχεδιασμό τοπίου, προσαρμοσμένο ντουλάπι ή καθαρισμό καλωδίων IT, εμφανίστε πριν και μετά τις φωτογραφίες της εργασίας σας. Εάν δεν έχετε χαρτοφυλάκιο (τραβήξτε μερικές φωτογραφίες) αλλά στο μεταξύ, θα μπορούσατε να δείξετε τον εντυπωσιακά συντηρημένο στόλο φορτηγών και εξοπλισμού σας.

Εάν η υπηρεσία σας είναι κάτι λιγότερο απτό, όπως ασφάλιση ή καθοδήγηση ζωής, δείξτε φωτογραφίες από το φιλικό σας προσωπικό και το καθαρό, άνετο γραφείο σας. Καλύτερα ακόμα, συμπεριλάβετε βίντεο. Εάν δεν έχετε κανένα από αυτά τα είδη φωτογραφιών, σκεφτείτε να συμπεριλάβετε εικόνες των αναγνωρίσιμων ορόσημων από την περιοχή σας για να δείξετε ότι είστε μέλος της κοινότητας.

 

8. Προσφορά συνδρομής

 

Δεν εννοούμε σαν ένα περιοδικό ή ένα μηνιαίο κουτί δώρου – προσφέροντας στους επισκέπτες του ιστότοπού σας την ευκαιρία να ενημερώνονται μέσω μιας συνδρομής στις αναρτήσεις ιστολογίου ή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μείνετε ενημερωμένοι για τους πελάτες.

Μια συνδρομή θα σας επιτρέψει να μοιραστείτε πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία σας μέσω του μάρκετινγκ email και να δημιουργήσετε ταυτόχρονα τη λίστα email σας. Χρησιμοποιήστε αυτήν τη λίστα για να μοιραστείτε πληροφορίες που πιστεύετε ότι οι πελάτες και οι προοπτικές σας θα βρουν πολύτιμες όποτε το έχετε.

 

9. Σχετικά με εμάς

 

Οι άνθρωποι νοιάζονται με ποιον κάνουν επιχειρήσεις, γι ‘αυτό το να μοιράζεστε την ιστορία σας και “γιατί κάνετε αυτό που κάνετε” μπορεί να κάνει μια πραγματική διαφορά όταν προσπαθούν να προσελκύσουν επιχειρήσεις.

Η ενότητα “Σχετικά με εμάς” στον ιστότοπό σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πείτε το ιστορικό της εταιρείας σας, να μιλήσετε για την αποστολή σας και να περιγράψετε τους στόχους σας για το μέλλον. Εξετάστε το ενδεχόμενο να συμπεριλάβετε τους ιδρυτές σας, τους τρέχοντες επιχειρηματικούς ηγέτες και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ομάδα σας.

ΕΠΙΣΗΣ – μην ξεχνάτε τα γραφικά. Έχετε φωτογραφίες της ημέρας έναρξης; Χρησιμοποιησετο. Ίσως έχετε εικόνες από την 10ετή επέτειο σας – αυτές είναι υπέροχες. Και φυσικά, συμπεριλάβετε στιγμιότυπα της τρέχουσας ομάδας και της ηγετικής σας ομάδας. Οι πελάτες θα εκτιμήσουν ότι μπορούν να βάλουν ένα πρόσωπο στο όνομα.

 

10. Λειτουργικότητα αναζήτησης

 

Θέλετε να κάνετε την εμπειρία χρήστη όσο το δυνατόν πιο τριβή, γι ‘αυτό πρέπει να συμπεριλάβετε τη λειτουργία αναζήτησης στον νέο σας ιστότοπο. Σύμφωνα με τον Moz, κατά μέσο όρο το 30% των επισκεπτών του ιστότοπου θα χρησιμοποιήσει τη λειτουργία αναζήτησης.

Η λειτουργία αναζήτησης συσχετίζεται επίσης με το ποσοστό μετατροπών ενός επισκέπτη. Η έκθεση του Moz αναφέρει:

  • Τα άτομα που πραγματοποιούν αναζήτηση ιστότοπου έχουν διπλάσιες πιθανότητες μετατροπής.
  • Τα άτομα που πραγματοποιούν μια επιτόπια αναζήτηση είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν στον ιστότοπο με πρόθεση αγοράς.
  • Στην έρευνα, οι εταιρείες είχαν μέσο συνολικό ποσοστό μετατροπής ηλεκτρονικού εμπορίου 2,77%. Ωστόσο, το ποσοστό μετατροπής σχεδόν διπλασιάστηκε σε 4,63% από άτομα που χρησιμοποίησαν την επιτόπια αναζήτηση και βρήκαν αυτό που έψαχναν.

 

11. Κοινωνικά μέσα ( Social Media )

 

Συμπεριλάβετε σίγουρα εικονίδια, μια σελίδα ή μια ενότητα στη σελίδα επαφών όπως αυτή, όπου αναγράφετε ποιες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων χρησιμοποιείτε. Συνδεθείτε απευθείας με τις σελίδες σας, ώστε οι επισκέπτες του ιστότοπου να μπορούν να σας βρίσκουν γρήγορα και εύκολα.

 

Τι νομίζετε; Αυτές οι συμβουλές αποτελούν ένα εξαιρετικό θεμέλιο για ανανέωση του σχεδιασμού ιστότοπου, αλλά μπορεί να έχετε περισσότερες ερωτήσεις. Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον έξυπνο σχεδιασμό ιστοσελίδων και πώς μπορεί να βοηθήσει το Nova Tempus.

Novatempus