Ecommerce

Πώς να γράφετε περιγραφές προϊόντων για να αυξήσετε τις πωλήσεις

By Δεκέμβριος 21, 2020Δεκέμβριος 26th, 2020No Comments
pos na perigrafete ta proionta gia auksisi poliseon

Πώς να γράφετε περιγραφές προϊόντων για να αυξήσετε τις πωλήσεις

Θέλετε να μάθετε πώς να γράφετε μια περιγραφή προϊόντος που αυξάνει τις πωλήσεις;Έχουμε συγκεντρώσει αυτόν τον λεπτομερή οδηγό για να σας βοηθήσουμε. Εδώ, θα βρείτε συμβουλές συγγραφής περιγραφής προϊόντος, τα καλύτερα παραδείγματα και κοινά λάθη που πρέπει να αποφεύγετε.

Πόσο σημαντική είναι μια περιγραφή προϊόντος;

Μια περιγραφή προϊόντος ηλεκτρονικού εμπορίου συνοψίζει τις δυνατότητες και τις χρήσεις ενός προϊόντος που πωλείται στο διαδίκτυο.

Ο κύριος σκοπός μιας περιγραφής προϊόντος είναι να δώσει στους δυνητικούς πελάτες αρκετές πληροφορίες για να τους πείσουν να κάνουν μια αγορά. Πόσο σημαντικές είναι οι περιγραφές προϊόντων για τους αγοραστές στο διαδίκτυο; Πολύ. Οι περιγραφές προϊόντων εμπλέκονται στις αποφάσεις αγοράς για το 82% των αγοραστών κινητής τηλεφωνίας στις ΗΠΑ. Είναι πάρα πολλοί πελάτες που δεν μπορούμε να τους αγνοήσουμε.

Οι εξαιρετικές περιγραφές προϊόντων που αναγκάζουν τους πελάτες να αγοράσουν απαιτούν δύο πράγματα:

• Γνώση του τι τους παρακινεί να αγοράσουν

• Δεξιότητες γραφής

Η γνώση των πελατών βοηθά να γίνει το αντίγραφο ελκυστικό και πειστικό.

Οι δεξιότητες γραφής είναι απαραίτητες για να είναι σύντομες, οργανωμένες και ευανάγνωστες. Όταν συνδυάζετε αυτές τις δύο ιδιότητες, το αποτέλεσμα είναι μια απλή, σύντομη, γεμάτη οφέλη και ενδιαφέρουσα περιγραφή προϊόντος.

Ας μάθουμε λοιπόν πώς να γράφουμε περιγραφές προϊόντων

Πώς να γράψετε μια περιγραφή προϊόντος: 6 συμβουλές

Εξετάστε αυτές τις συμβουλές γραφής για να κάνετε on-point, πελατο-κεντρικές και σύντομες περιγραφές προϊόντων.

1.    Χρησιμοποιήστε τον τύπο 4Π+Τ

 

Το 5Π είναι ένας κοινός τύπος για τη σύνταξη περιγραφών που αφορούν πέντε σημαντικά στοιχεία: Ποιος, , Πού, Πότε, Πώς και Τι,. Πολλοί συγγραφείς ηλεκτρονικού εμπορίου το χρησιμοποιούν για να δημιουργήσουν ένα πρότυπο περιγραφής προϊόντος.

Χρησιμοποιώντας τον τύπο 4Π+Τ, μπορούμε να ακολουθήσουμε αυτά τα βήματα της διαδικασίας γραφής:

  • Ποιος είναι ο προοριζόμενος χρήστης αυτού του προϊόντος; Εάν γνωρίζετε τους πελάτες σας, θα είναι ευκολότερο να περιγράψετε λειτουργίες με τη μορφή παροχών που αναζητούν.
  • Ποιες είναι οι προδιαγραφές του προϊόντος; Αυτές είναι λεπτομέρειες προϊόντος όπως χαρακτηριστικά, υλικά, φυσικές διαστάσεις κ.λπ.
  • Πού θα χρησιμοποιούσε ο πελάτης το προϊόν; Το προϊόν προορίζεται να χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητο; Σε εξωτερικό χώρο? Στο σπίτι?
  • Πότε πρέπει ο πελάτης σας να χρησιμοποιήσει αυτό το προϊόν; Είναι εποχιακό προϊόν; Δώστε οδηγίες χρήσης για να βοηθήσετε τους πελάτες να αποκτήσουν την αξία των χρημάτων τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα
  •  Πως το προϊόν είναι καλύτερο από αυτό των ανταγωνιστών; Πρόκειται για προαιρετικές αλλά σημαντικές πληροφορίες που χρησιμοποιούν οι διαδικτυακοί πωλητές για να επισημάνουν μοναδικές δυνατότητες που διαφοροποιούν το προϊόν από τον ανταγωνισμό.

 

Το μέγεθος  κάθε απάντησης εξαρτάται από το προϊόν. Ωστόσο, θυμηθείτε να το κρατήσετε σύντομο. Ακολουθούν τα σημεία για να αποθηκεύσετε  ως δωρεάν πρότυπο περιγραφής προϊόντος:

  • Ποιος είναι ο προοριζόμενος χρήστης αυτού του προϊόντος;
  • Ποιες είναι οι προδιαγραφές του προϊόντος;
  • Πού θα χρησιμοποιούσε ο πελάτης το προϊόν;
  • Πότε πρέπει ο πελάτης σας να χρησιμοποιήσει αυτό το προϊόν;
  • Πως το προϊόν είναι καλύτερο από αυτό των ανταγωνιστών;

Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε όχι περισσότερες από δύο προτάσεις ανά σημείο. Με αυτόν τον τρόπο, θα κάνετε ευκολότερη την ανάγνωση, κάτι που δίνει καλύτερη ευκαιρία για μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες.

 

2.    Περιγράψτε τα οφέλη του προϊόντος

 

Οι περισσότεροι πελάτες δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για τις δυνατότητες των προϊόντων. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι τι μπορεί να κάνει το προϊόν για αυτούς.

Όταν γράφετε μια περιγραφή προϊόντος, επιλέξτε μερικά βασικά χαρακτηριστικά. Στη συνέχεια, αναρωτηθείτε: Πώς αυτή η λειτουργία βελτιώνει τη ζωή του πελάτη μου; Η απάντηση θα βοηθήσει στη δημιουργία μιας δελεαστικής περιγραφής.

 

3. Πείτε μια ιστορία

 

Η αφήγηση λειτουργεί για να δημιουργήσει μια συναρπαστική επισκόπηση προϊόντων, επειδή προσελκύει την προσοχή και βοηθά να φανταστεί κανείς ότι έχει το αντικείμενο. Μια ιστορία περιλαμβάνει αυτή την πολύ απαραίτητη συναισθηματική πινελιά, η οποία είναι εξαιρετικά σημαντική για να βοηθήσει τους ανθρώπους να φτάσουν στο στάδιο της αγοράς.

 

Πώς να γράψετε μια περιγραφή προϊόντος με μια ιστορία:

  • Ορίστε μια σκηνή όπου το προϊόν μπορεί να προσφέρει κάποιο διασκεδαστικό περιβάλλον (όπως η κατασκευή ενός σπιτιού με καραμέλες
  • Χαρακτηριστικά χαλάρωσης. Περιγράψτε πώς το προϊόν πρέπει να κάνει τον πελάτη να αισθάνεται
  • Χρησιμοποιήστε απλή, φυσική γλώσσα χωρίς πάρα πολλές τεχνικές λεπτομέρειες.

Πού να ξεκινήσετε; Δοκιμάστε να κάνετε “brainstorming” ένα τυπικό ιδανικό σενάριο όπου ο πελάτης χρησιμοποιεί το προϊόν σας. Μπορεί να είναι ο καταλύτης για την τέλεια «σκηνή» για να δημιουργήσετε την ιστορία σας.

 

4. Κρατήστε τη σύντομη και γλυκιά

 

Μια καλή περιγραφή προϊόντος είναι περιεκτική, επειδή οι πελάτες δεν θα μείνουν για πάντα να διαβάσουν μια μακροσκελή. Ένας τρόπος να το κρατήσετε σύντομο είναι να χρησιμοποιείτε μόνο μία πρόταση για κάθε όφελος.

 

5. Χρησιμοποιήστε Bullet Points για δυνατότητα σάρωσης

 

Με την καταχώριση των πλεονεκτημάτων προϊόντος σε μορφή κουκκίδων, εξοικονομείτε χώρο και κάνετε την περιγραφή ευανάγνωστη. Αυτό είναι απαραίτητο για να διευκολυνθεί η έρευνα προϊόντων για πελάτες που βιάζονται.

Για να το κάνετε πιο εύκολο ακόμα, γράψτε μόνο μία πρόταση ανά σημείο. Επίσης, χρησιμοποιήστε όχι περισσότερα από δέκα σημεία για να αποφύγετε την άσκοπη μακρά λίστα.

 

6. Προσθέστε μια κριτική πελάτη

 

Πολλοί πωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούν κριτικές πελατών αντί για μια παραπάνω περιγραφή προϊόντος. Αυτές οι κριτικές προσθέτουν αξιοπιστία και αυξάνουν την εμπιστοσύνη των πελατών.

Λάβετε υπόψη ότι οι κριτικές πελατών δεν αντικαθιστούν τις περιγραφές προϊόντων. Οι περιγραφές είναι απαραίτητες επειδή βοηθούν στο SEO και στην εκπαίδευση πελατών. Οι κριτικές υποστηρίζουν την περιγραφή δίνοντας την “κοινωνική απόδειξη”.

Το γεγονός ότι κάποιος διαβάζει μια περιγραφή προϊόντος δεν σημαίνει ότι σκέφτεται μια αγορά. Για να τους κάνετε να τραβήξουν τη σκανδάλη, πρέπει να είστε πειστικοί.

Οι περιγραφές προϊόντων πραγματοποιούν πωλήσεις επειδή οι πελάτες τις χρειάζονται.

 

 

 

Περιγραφή προϊόντος Γράφοντας: Τελικές σκέψεις

 

Οι περιγραφές προϊόντων πραγματοποιούν πωλήσεις επειδή οι πελάτες τις χρειάζονται. Για να κάνετε τις περιγραφές σας να σας βοηθήσουν να πουλήσετε, ακολουθήστε τις συμβουλές σε αυτόν τον οδηγό – γιατί καθιστούν τη γραφή σαφή, επικεντρωμένη στους πελάτες και συναρπαστική.

Αλλά μην σταματάς εκεί! Κάντε το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας ακόμα καλύτερο με εκπληκτική φωτογράφιση προϊόντων. Η εικόνα είναι εξίσου σημαντική με τις περιγραφές, οπότε η σωστή επένδυση και στα δύο είναι κάτι που τα επιτυχή διαδικτυακά καταστήματα πρέπει να προσπαθήσουν να δώσουν προτεραιότητα.

 

Novatempus