ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ DIGITAL MARKETING

Στρατηγική SEO

Βελτιστοποίιηση για τις μηχανές αναζήτησης.

SEO By Novatempus

Είναι όλο και πιο σαφές ότι η ποιότητα, η ποσότητα του περιεχομένου και η διανομή του  είναι τα βασικά της στρατηγικής SEO.

Για να «αποκτήσετε» στρατηγική SEO, είναι σημαντικό να κοιτάξετε πίσω την ιστορία της. Στην αρχή, η καλύτερη στρατηγική SEO αφορούσε την απόκτηση μιας πολύ υψηλής πυκνότητας λέξεων-κλειδιών και την αύξηση του αριθμού των συνδέσμων εκεί έξω στο Διαδίκτυο που οδηγούν στον ιστότοπό σας. Ο ευκολότερος τρόπος για να επιτευχθεί αυτή η στρατηγική ήταν πιο γνωστός στους ειδικούς  SEO ως “γέμιση λέξεων-κλειδιών” και “σύνδεσμοι-φάρμας” Οι αλγόριθμοι της Google είχαν έναν υψηλό στόχο – τα καλύτερα αποτελέσματα να σερβιριστούν πρωτα. Δυστυχώς, οι αλγόριθμοι εκείνη την εποχή είχαν κενά που ήταν πολύ εύκολο να αξιοποιηθούν. Σε αυτές τις πρώτες μέρες της στρατηγικής SEO, η εύρεση και η αξιοποίηση αυτών των κενών ήταν όλο το παιχνίδι.

Σήμερα, αυτές οι τεμπέλικες στρατηγικές SEO θα σας τιμωρήσουν, αν όχι εντελώς θα σας βάλουν στη μαύρη λίστα. Τότε, οι αλγόριθμοι σπάνια άλλαζαν, αλλά σήμερα, οι αλγόριθμοι ενημερώνονται συχνά με νέες πληροφορίες. Έχουν ωριμάσει και γίνονταν πιο έξυπνοι και εξελίσσονται συνεχώς για να εξαλείψουν τα ανεπιθύμητα μηνύματα και να δείξουν στον αναζητητών το καλύτερο περιεχόμενο. Οι ενημερώσεις του αλγορίθμου Google Penguin και Panda λαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος αυτού του έργου, για το κλείσιμο κενών και τη διαμόρφωση του σημερινού SEO.  Ωστόσο, ο στόχος της Google δεν έχει αλλάξει ποτέ. Πάντα ήθελαν να ανταμείψουν τους καλύτερους ιστότοπους για όσες λέξεις-κλειδιά αναζητούσαμε. Έτσι, για όσους από εμάς εστιάζαμε πάντα στο SEO με ορθές τακτικές, τώρα αποκομίζουμε τις ανταμοιβές.

Εάν μια εταιρεία SEO σας λέει, “Μπορούμε απλά να αναλάβουμε το SEO στον ιστότοπό σας”, τρέξτε μακριά.

Το SEO είναι τώρα τόσο περίπλοκο και δυναμικό, ώστε για να παίξετε σε αυτήν την αρένα, πρέπει να δεσμευτείτε για έναν μηνιαίο προϋπολογισμό και σε στρατηγική προσέγγιση. Για να φτάσετε στην κορυφή της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης και να μείνετε εκεί, απαιτείται μια αφοσιωμένη, καλά δεμένη ομάδα επαγγελματιών Ιστού και SEO. Χρειάζεται επίσης μια ψηφιακή ομάδα μάρκετινγκ. Το SEO ξεπερνά πλέον τα αντίγραφα, τους συνδέσμους και τις λέξεις-κλειδιά στη σελίδα. Η στρατηγική SEO περιλαμβάνει τώρα δραστηριότητες επιθετικές  όπως μάρκετινγκ email, κοινή χρήση κοινωνικών μέσων, διαχείριση σχέσης πελατών (CRM) και προσεκτική στρατηγική περιεχομένου. Ενσωματώνει την καλύτερη σχέση με στοιχεία όπως η εμπειρία χρήστη (UX) και ο σχεδιασμός διεπαφής χρήστη (UI), η βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών (CRO) και η στρατηγική παρότρυνσης για δράση (CTA). Χρησιμοποιεί μάρκετινγκ περιεχομένου, αναρτήσεις ιστολογίου, σελίδες προορισμού, infographics, βίντεο, ενημερώσεις στη σελίδα, PR και ανάλυση λέξεων-κλειδιών. Και τέλος, η καλύτερη στρατηγική SEO πρέπει να κερδίζει συνδέσμους νόμιμα μέσω ποιοτικού περιεχομένου και προσέγγισης συνδέσμων. Αυτό το επίπεδο πολυπλοκότητας απαιτεί ειδικούς σε διάφορους κλάδους: σχεδιαστές UX / UI, ειδικοί μετατροπής, αναλυτές λέξεων-κλειδιών, δημοσιογράφοι, προγραμματιστές ιστού, βιντεογράφοι και άλλα. Περιττό να πούμε ότι η στρατηγική SEO και SEO δεν είναι πλέον ένα παιχνίδι ενός ατόμου.

  • Στρατηγική SEO
  • Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
  • Κατάταξη μηχανών αναζήτησης
  • Ανάλυση λέξεων-κλειδιών
  • Link Building & Link Earning Strategy
  • Μάρκετινγκ περιεχομένου
  • Στρατηγική ιστολογίου και περιεχομένου
  • CRO (Βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής)
  • Στρατηγική παρότρυνσης για δράση
  • Εμπειρία χρήστη & Σχεδιασμός διεπαφής χρήστη

Αφήστε μας να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε τους στόχους σας με τις προσαρμοσμένες κορυφαίες στρατηγικές SEO.

 

 

Υπάρχουν χιλιάδες αναζητήσεις για τις υπηρεσίες σας κάθε μέρα, ας κάνουμε τη στρατηγική SEO σας να λειτουργεί.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ

Σχετικα Αρθρα

Δεκέμβριος 22, 2020

100% επιδότηση ΕΣΠΑ για eshop έως 5.000€ 

Δεκέμβριος 21, 2020

Πώς να γράφετε περιγραφές προϊόντων για να αυξήσετε τις πωλήσεις