ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ DIGITAL MARKETING

Ψηφιακό μάρκετινγκ-Στρατηγική

Φτιάξτε τα σωστά Θεμέλια. Προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες και μετατρέψετε τους σε δυνητικούς πελάτες.

DIgital marketing by Novatempus

Η πορεία προς περισσότερους δυνητικούς πελάτες

Λοιπόν, θέλετε να κερδίσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες για την επιχείρησή σας από ψηφιακά κανάλια όπως μηχανές αναζήτησης, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κοινωνικά μέσα; Υπέροχα τότε γιατί έχουμε δημιουργήσει ένα πλαίσιο στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ που κάνει ακριβώς αυτό.

Το πρόγραμμα ψηφιακού μάρκετινγκ έχει σχεδιαστεί για να οδηγεί περισσότερους υποψήφιους αγοραστές στον ιστότοπό σας, να μετατρέπει αυτές τις προοπτικές σε δυνητικούς πελάτες και όλο αυτό να οδηγεί σε πωλήσεις.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι αρκετά αυτονόητο. ορίζεται ως διαδικτυακό και διαδικτυακό μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία.

Όμως, το ψηφιακό μάρκετινγκ αφορά επίσης τον τύπο της μεθοδολογίας με την οποία χρησιμοποιούμε αυτά τα εργαλεία – το εισερχόμενο μάρκετινγκ.

Το Inbound marketing εστιάζει στη δημιουργία μιας εμπειρίας πελάτη με βάση την εμπιστοσύνη, το οποίο είναι το αντίθετο του εξερχόμενου(ourbound) μάρκετινγκ (τηλεμάρκετινγκ, διαφημιστικές πινακίδες, spam, κ.λπ.). Είναι σημαντικό να σημειωθεί εδώ ότι μια φοβερή εισερχόμενη στρατηγική δεν συμβαίνει σε μια νύχτα. Εδώ, ερχόμαστε να βοηθήσουμε εμείς.

Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα ψηφιακού μάρκετινγκ;

Δημιουργούμε ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα ψηφιακού μάρκετινγκ για εσάς που βασίζεται στους στόχους της επιχείρησής σας. Στη συνέχεια εκτελούμε το πρόγραμμα σε μηνιαία βάση.

Το σχέδιο χωρίζεται σε τρία κρίσιμα μέρη:

1) Προσέλκυση περισσότερων προοπτικών – Κερδίστε περισσότερη επισκεψιμότητα από ιστότοπους μέσω μάρκετινγκ περιεχομένου (blogging), μάρκετινγκ email, βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), μάρκετινγκ πληρωμής ανά κλικ  και κοινωνικών μέσων.

2) Μετατροπή περισσότερων δυνητικών πελατών – Μόλις έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, πρέπει να μετατρέψετε την επισκεψιμότητα από έναν ανώνυμο επισκέπτη ιστότοπου σε έναν αναγνωρίσιμο δυνητικό πελάτη. Το κάνουμε αυτό μέσω ακαταμάχητων προσφορών περιεχομένου με δυνατότητα λήψης (όπως ηλεκτρονικά βιβλία και διαδικτυακά σεμινάρια), συμβουλευτικά tips μέσω email, δοκιμές A / B και συναρπαστικά βίντεο.

3) Κλείσιμο περισσότερων πωλήσεων – Ενισχύουμε την ομάδα πωλήσεών σας με νέα εργαλεία και δεδομένα για να τους βοηθήσουμε να κλείσουν περισσότερους από τους δυνητικούς πελάτες που στέλνουμε.

Εδώ μπαίνει ένα ισχυρό θεμέλιο στο παιχνίδι. Δεν δημιουργούμε μόνο περιεχόμενο ή προβάλλουμε μια πληρωμένη διαφήμιση μόνο για να το κάνουμε. Αντ ‘αυτού, εργαζόμαστε για να κατανοήσουμε τις προκλήσεις και τα αδύνατα σημεία  του κοινού σας, να εντοπίσουμε ευκαιρίες για “λέξεις-κλειδιά” και να δημιουργήσουμε προσαρμοσμένο περιεχόμενο που τοποθετεί την επιχείρησή σας ως την καλύτερη λύση. Ακούμε συχνά εταιρείες που εγκαταλείπουν το περιεχόμενο πολύ νωρίς. Αν όμως δημιουργηθεί στρατηγικά, αυτό το περιεχόμενο θα μπορούσε πάντα να λειτουργεί αποδοτικά για την επιχείρησή σας.

Στο Nova Tempus, βελτιστοποιούμε συνεχώς το περιεχόμενό σας, είτε πρόκειται για βίντεο, ιστολόγιο ή eBook. Στη συνέχεια, παρακολουθούμε και μετράμε συχνά αυτό το περιεχόμενο για να βεβαιωθούμε ότι είναι επιτυχές. Αναλύουμε την κίνηση, τις μετατροπές. Εάν υπάρχει κίνηση χωρίς μετατροπές, τι μπορούμε να κάνουμε γι ‘αυτό; Ας προσαρμόσουμε την παρότρυνση για δράση στη σελίδα. Στη συνέχεια, θα μετρήσουμε ξανά. Με αυτήν την προσέγγιση, κάθε κομμάτι του περιεχομένου γίνεται πλεονέκτημα. Και τελικά, η επωνυμία σας γίνεται η λύση επιλογής.

Ποιες είναι οι τακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ;

Αντιμετωπίζουμε το ψηφιακό μάρκετινγκ μέσω μιας καθολικής στρατηγικής που εστιάζεται στον αντίκτυπο. Διαπιστώσαμε ότι χρειαζόμασταν μια εσωτερική ομάδα που μπορεί να δημιουργήσει το front end και να καθοδηγήσει όλες τις ενσωματώσεις στο backend. Όταν αυτές οι τακτικές χρησιμοποιούνται μαζί, δημιουργούν μια ολιστική προσέγγιση για να αποκτήσετε την επιχείρησή σας περισσότερους δυνητικούς πελάτες. Έτσι δημιουργούμε ένα σταθερό πλαίσιο ψηφιακού μάρκετινγκ.

Ακολουθούν μερικές από τις τακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιούμε:

  • Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
  • Μάρκετινγκ Pay-Per-Click (PPC)
  • Παραγωγή Webinar
  • Μάρκετινγκ περιεχομένου (Blogging & Article Writing)
  • Προσφορές περιεχομένου με δυνατότητα λήψης (eBooks, Whitepapers, Webinars)
  • Μάρκετινγκ μέσω email
  • Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
  • Παραγωγή βίντεο
  • Δοκιμή A / B σχεδίασης ιστότοπου
  • Στρατηγική για τη σελίδα προορισμού
  • Στρατηγική για Call-to-Action
  • Δημιουργία συνδέσμου / Κέρδη
  • Σχεδιασμός Infographic
  • Αυτοματισμός μάρκετινγκ
  • Στρατηγική για την δημιουργία νέων δυνητικών πελατών

Πώς είναι δομημένο το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα εκτελείται σε μηνιαία βάση. Μετά την αρχική φάση αξιολόγησης και προγραμματισμού, σας παρέχουμε ένα προσαρμοσμένο σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ για την επίτευξη των επιχειρηματικών σας στόχων και στη συνέχεια χτίζουμε τα θεμέλιά σας.

Εκτίμηση

Πρώτον, πραγματοποιούμε μια σειρά ελέγχων στις εξερχόμενες προσπάθειές σας και στις τρέχουσες δραστηριότητες ψηφιακού μάρκετινγκ (SEO, περιεχόμενο, email, κοινωνική, PPC, αυτοματοποίηση) για τον εντοπισμό ευκαιριών. Αφού συγκεντρώσουμε τα δεδομένα, αξιολογούμε το ψηφιακό τοπίο μάρκετινγκ του ανταγωνισμού για να ανακαλύψουμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησής σας.

Σχεδίαση

Με βάση αυτήν την εικόνα, δημιουργούμε ένα προσαρμοσμένο σχέδιο με βάση την εταιρεία σας, τον ανταγωνισμό σας, το κλάδο σας και τους στόχους σας. Το αρχικό στρατηγικό σχέδιο που παρέχουμε περιγράφει τις τακτικές που θα εφαρμοστούν τους επόμενους 12 μήνες.

Χτίζοντας τα θεμέλιά σας

Στη συνέχεια, δημιουργούμε και αναβαθμίζουμε τα ψηφιακά Θεμέλια μάρκετινγκ. Από τον ιστότοπο σας  στα κοινωνικά μέσα,  Είτε πρόκειται για έναν νέο ιστότοπο, επιμέλεια λίστας email ή εφαρμογή SEO, όλα πρέπει να είναι σωστά για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης επένδυσής σας.

Μπορείτε να χτίσετε ένα σπίτι χωρίς Θεμέλια; Σίγουρα Όχι. Μπορεί να αντέξει καταιγίδες και να υποστηρίξει την ασφάλεια της οικογένειάς σας; Οχι. Το ίδιο ισχύει και για τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ της εταιρείας σας.

Πολλά πλαίσια μάρκετινγκ εστιάζουν απευθείας στη δημιουργία επισκεψιμότητας και στη δημιουργία δυνητικών πελατών. Αλλά αυτό είναι σαν να χτίζετε τοίχους και να εγκαθιστάτε πόρτες προτού αφιερώσετε χρόνο για να δημιουργήσετε τα κατάλληλα θεμέλια για το σπίτι σας.

Τα Θεμέλια δεν προσφέρουν απλώς μια βάση. Μονώνουν, καταπολεμούν την υγρασία και αποτρέπουν τη μετατόπιση και την καθίζηση από τη γη. Τα καλοφτιαγμένα θεμέλια πρέπει να διαρκέσουν για πάντα. Ένα ισχυρό θεμέλιο ψηφιακού μάρκετινγκ δεν διαφέρει. Δημιουργεί αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, αυξάνει την επισκεψιμότητα και σας καθοδηγεί ευκολότερα  στο στάδιο λήψης αποφάσεων.

Για να επιτύχετε εκθετική ανάπτυξη, η στρατηγική σας πρέπει να είναι ολιστική. Κάθε στοιχείο του ψηφιακού μάρκετινγκ συνδυάζεται. Για παράδειγμα, εάν γράφετε ένα ιστολόγιο, ένα  μεμονωμένο άρθρο θα μπορούσε να έχει τρομερή αξία στο SEO για τη βελτίωση της κατάταξής σας και να εμπνέει μια εκπληκτική καμπάνια μάρκετινγκ email, να  γίνετε το ιδανικό μέρος για να οδηγήσετε τις πληρωμένες διαφημίσεις σας. και να παρουσιάσει μια ιδανική ευκαιρία για να φιλοξενήσει premium περιεχόμενο που ωθεί τους υποψήφιους αγοραστές στο στάδιο λήψης αποφάσεων του ταξιδιού τους.

Φανταστείτε εάν κανένα από αυτά τα κομμάτια ψηφιακού μάρκετινγκ δεν δούλευε  παράλληλα; Θα ήταν τόσο αντιπαραγωγικό (και ακριβό) . Όταν γνωρίζετε τη συνδεσιμότητα και αξιοποιείτε συνεχώς κάθε κανάλι αποτελεσματικά, χρησιμοποιείτε ένα σταθερό θεμέλιο ψηφιακού μάρκετινγκ. Και αυτό το σταθερό θεμέλιο διασφαλίζει ότι μπορείτε να δημιουργήσετε τις σωστές βασικές μετρήσεις, να μετρήσετε αυτά τα αποτελέσματα και να επιτύχετε τους στόχους σας. Ξανά και ξανά. Εδώ μπαίνουμε εμεις.

Χωρίς ένα σταθερό θεμέλιο ψηφιακού μάρκετινγκ, η επιχείρησή σας δεν θα αντέξει οικονομικές κρίσεις ή δε θα αναπτυχθεί εξίσου αποτελεσματικά. Για να μην αναφέρουμε, γιατί ξοδεύετε χρήματα για πληρωμένες διαφημίσεις, εάν δεν υπάρχει μέρος για να στείλετε επισκεψιμότητα ή δεν υπάρχει στρατηγική για την καλλιέργεια των δυνητικών πελατών μόλις φτάσουν;

Πώς παρακολουθούμε την πρόοδο;

Πιστεύουμε ότι “αυτό που δεν μπορείτε να μετρήσετε, δεν μπορείτε να βελτιώσετε.” Έτσι, παρέχουμε μηνιαίες αναλυτικές αναφορές. Αυτές οι αναφορές περιγράφουν λεπτομερώς την πρόοδό μας προς τους στόχους σας και περιλαμβάνουν μετρήσεις όπως επισκεψιμότητα ιστότοπων, υποβολές φόρμας, λήψεις, δυνητικούς πελάτες που δημιουργούνται, δυνητικούς πελάτες και ακόμη και τηλεφωνικές κλήσεις στον αριθμό πωλήσεών σας. Εξετάζουμε επίσης το σχέδιο του επόμενου μήνα (χωρισμένο σε μηνιαίο ημερολόγιο τακτικών και εργασιών) και διεξάγουμε εβδομαδιαίες συναντήσεις check-in για να διασφαλίσουμε ότι όλα τα έργα παραμένουν σε καλό δρόμο.

Ποια είναι η επένδυσή σας;

Ένας τυπικός ψηφιακός πελάτης συνεργάζεται με τη Nova Tempus σε μηνιαία βάση και επενδύει μεταξύ 2.000 και 10.000 € ανά μήνα στο πρόγραμμα ψηφιακού μάρκετινγκ. Το επίπεδο επένδυσης καθορίζει πόσες ώρες το μήνα είναι διαθέσιμες για την ομάδα μας για την ανάπτυξη και την εκτέλεση του προσαρμοσμένου σχεδίου σας. Η επένδυσή σας εξαρτάται από τους συγκεκριμένους επιχειρηματικούς σας στόχους και πόσο γρήγορα πρέπει να τους επιτύχετε.

Με ποιον συνεργάζομαι;

Θα έχετε μια πλήρη, αφοσιωμένη ομάδα επαγγελματιών ψηφιακού μάρκετινγκ αφοσιωμένη στην επιχείρησή σας, όπως:

  • Project Manager
  • Ειδικός SEO
  • Σχεδιαστή γραφικών
  • Προγραμματιστή Ιστού
  • Ειδικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Φωτογράφο & Βιντεογράφο

Έχετε μια πλήρη ομάδα επαγγελματιών ψηφιακού μάρκετινγκ αφιερωμένη στην επιχείρησή σας.

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το πρόγραμμα ψηφιακού μάρκετινγκ

Πιθανότατα έχετε ερωτήσεις σχετικά με τις λεπτομέρειες για το πώς λειτουργεί αυτό το πρόγραμμα Αντί να τους κρατήσουμε μυστικό και να σας κάνουμε να μας καλέσετε για να το μάθουμε, θα τα μοιραστούμε απευθείας μαζί σας. Διατηρούμε μια λίστα με 25+ ερωτήσεις που έχουν συνήθως οι άνθρωποι σχετικά με το πώς λειτουργεί αυτό το πρόγραμμα. Μερικές από αυτές τις ερωτήσεις περιλαμβάνουν:

Πόσο γρήγορα θα δω τα αποτελέσματα;

  • Τι ROI πρέπει να περιμένω;
  • Πόσοι άλλοι πελάτες είναι σε αυτό το πρόγραμμα;
  • Υπάρχουν πρόσθετα κόστη;
  • Θα μπορείτε να γράψετε για τη βιομηχανία / την εταιρεία μου;
  • Προβολή πλήρους λίστας συχνών ερωτήσεων>

Είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε το σωστό θεμέλιο για την επιχείρησή σας; Ξεκινήστε με μια ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ

Σχετικα Αρθρα

Δεκέμβριος 22, 2020

100% επιδότηση ΕΣΠΑ για eshop έως 5.000€ 

Δεκέμβριος 21, 2020

Πώς να γράφετε περιγραφές προϊόντων για να αυξήσετε τις πωλήσεις